به گزارش دنیـای خودرو ،گرفتن خلافی خودرو بـه صورت آنلاین یـا غیر حضوری چیزی هست که خیلی از افراد بـه دنبال آن هستند و بسیـار پرکاربرد است. انشا آنچه در مسیر خانه تا مدرسه میبینید درون حالت عادی و مرسوم مالک حتما به یکی از مراکز پلیس+۱۰ مراجعه مـی‌کرد که تا خلافی خودرو خود را دریـافت کند. انشا آنچه در مسیر خانه تا مدرسه میبینید اما خوشبختانـه دیگر هم دریـافت و هم پرداخت آنلاین خلافی امکان پذیر است.

بدین منظور بر روی عزیر کلیک کرده و یـا بـه آدرس سایت پلیس راهور بـه نسانی (http://rahvar120.ir)  مراجعه کنید. شماره بارکد پستی مندرج درون پشت کارت (مطابق با عزیر ) خودرو را درون قسمت توضیح داده شده وارد کنید

شماره پیـامک استعلام خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامـه: مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات – اجرائیـات و دست‌افزار راهور ناجا شماره پیـامک جدید ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ را به منظور استعلام مبالغ جرایم، انشا آنچه در مسیر خانه تا مدرسه میبینید نمره منفی و تخلفات پرداخت نشده، اعلام کرد. دقت داشته باشید کـه در هنگام تایپ کد ۱۷ رقمـی فاصله لازم نیست. درون تشخیص اعداد و حروف بـه خصوص ۱ و i دقت کنید چون گاهی بـه جای حروف عدد و یـا بـه جای عدد حروف تایپ مـی کنید و این باعث عدم پاسخ مـی شود.

متقاضیـان مـی توانند به منظور گرفتن مـیزان خلافی همراه با شناسه قبض و شناسه پرداخت بـه سامانـه پیـامکی و همچنین به منظور استعلام نمره منفی گواهینامـه و بند محرومـیت گواهینامـه، مطابق زیر اقدام کنند:

استعلام مبلغ تخلف بـه همراه شناسه قبض و پرداخت:

- یـا شماره VIN خودرو (شماره ۱۷ رقمـی پشت کارت خودرو کـه با IR شروع مـی‌شود) را با یک * (ستاره) بـه شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیـامک کنید؛ (اول شماره VIN، بعد ستاره را وارد کنید) - یـا شماره بارکد خودرو (شماره ۸ رقمـی پشت کارت خودرو کـه زیر بارکد است) را با یک # (مربع) و سپس یک * (ستاره) به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیـامک کنید؛ (اول مربع، بعد عدد هشت رقمـی و در آخر ستاره را وارد کنید)

شماره VIN خودرو
شماره بارکد خودرو
دریـافت نمره منفی گواهینامـه:

- ارسال شماره گواهینامـه بـه شماره اس ام اس : ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰

دریـافت پیـامکی خلافی خودرو

- یـا شماره VIN خودرو (شماره ۱۷ رقمـی پشت کارت خودرو کـه با IR شروع مـی‌شود) را بـه شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیـامک کنید؛(شکل زیر)

- یـا شماره بارکد خودرو (شماره ۸ رقمـی پشت کارت خودرو کـه زیر بارکد است) را با یک # (مربع) به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیـامک کنید؛ (اول #، بعد عدد هشت رقمـی را وارد کنید)

چگونـه خلافی خودرو را تلفنی دریـافت کنیم؟ به منظور دریـافت تلفنی خلافی خودرو فقط کافی هست از منزل و یـا محل کار خود شماره تلفن ۸۸۲۸۸۸۸۸ را بگیرید و از مـیزان جرائم و تخلفات وسیله نقلیـه خود مطلع شوید.

پرداخت خلافی خودرو با دستگاه خودپرداز

راه اول این هست که بـه نزدیکترین دستگاه خودپرداز بانک ملی مراجعه کنید و پس از وارد کرد شناسه پرداخت و شناسه قبض، قبض خود را پرداخت کنید. لازم بـه ذکر هست در حال حاضر قبض جریمـه و خلافی خودرو را فقط از طریق خودپردازهای «بانک ملی» مـی‌توانید پرداخت کنید؛ بانک‌های دیگر مقدور نیست.

پرداخت خلافی خودرو با تلفنبانک راه دوم، پرداخت خلافی خودرو با نلفنانک ملی است.  برای پرداخت با تلفن بانک ملی حتما با شماره ۰۹۶۲۲ تماس بگیرید و با وارد شناسه پرداخت و شناسه قبض، آن را پرداخت کنید.

پرداخت اینترنتی خلافی خودرو

آخرین راه، کـه خیلی هم بهتر و راحت تر از دو شیوه قبلی است، پرداخت اینترنتی خلافی خودرو است. به منظور پرداخت آنلاین و اینترنتی خلافی خودرو، باید اول وارد سایت بانک ملی بـه آدرس www.bmi.ir بشوید. سپس از منوی پایین سایت بانک ملی، از قسمت خدمات الکترونیکی، گزینـه «پرداخت اینترنتی دسته‌ای قبوض» را انتخاب کنید. حالا شما وارد صفحه پرداخت قبوض شده‌اید. اکنون مـی‌توانید با وارد اطلاعات کارت بانکی خود و شناسه قبض و شناسه پرداخت، قبض خلافی خود را از خانـه درون حالی کـه روی کاناپه گرم و نرم خود لم داده‌اید پرداخت کنید.

در ضمن درون این شیوه نیـازی نیست کـه کارت شما حتما کارت بانک ملی باشد؛ با کارت دیگر بانک‌ها هم مـی‌توانید پرداخت را انجام دهید. بله بـه همـین راحتی و بدون اینکه هیچ هزینـه یـا اتلاف وقتی داشته باشید و بدون هیچ ترسی کار خود را انجام داده‌اید.

دقت داشته باشید کـه در این مدل از پرداخت خلافی، ممکن هست چند روز طول بکشد که تا خلافی شما صفر شود. به منظور اطمـینان و داشتن سند، درون آخرین مرحله پرداخت، بعد از تکمـیل پرداخت، حتما شماره یـا کد پیگیری را یـادداشت و در صورت امکان از مرحله آخر پرینت بگیرید.

چند نکته امنیتی: به منظور اطمـینان از شناسه قبض و شناسه پرداخت خود مـی‌توانید اول آنـها را درون بخش مورد نظر وارد کنید و گزینـه «ثبت این قبض و افزدون قبض دیگر» را بزنید که تا مبلغ قبض شما نشان داده شود که تا مطمئن شوید همـه چیز درست است. هنگام وارد اطلاعات کارت بانکی خود سعی کنید نیمـی از اعداد را با صفحه کلید کامپیوتر خود و نیم دیگر را با صفحه کلید مجازی سایت (بالای صفحه سمت چپ) وارد کنید. این کار بـه افزایش امنیت کمک مـی‌کند. درون ضمن توجه داشته باشید کـه حتما از سایت خود بانک بـه صفحه پرداخت قبوض وارد شوید. این کار نیز بـه افزایش امنیت انجام تراکنش کمک مـی‌کند.

علاوه بر این آدرس را درون قسمت آدرس بار حتما چک کنید که تا درست باشد و حتما هم حتما با https شروع بشود. درون غیر این صورت، از صفحه خارج شوید. 

برای مشاهده خلافی اینجا کلیک کنید  

 برای پرداخت آنلاین خلافی اینجا کلیک کنید 

: انشا آنچه در مسیر خانه تا مدرسه میبینید




[استعلام و پرداخت خلافی خودرو از طریق اینترنت ، پیـامک و ... انشا آنچه در مسیر خانه تا مدرسه میبینید]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sat, 01 Sep 2018 00:01:00 +0000